revia online #blog.canvaspop.com, arimidex online, purchase generic cheap nexium online no prescription, blog.canvaspop.com#estrace, clomid online #cmbm.org, sgcity.org

Tidigare jobb

Kampanjfilm för Digidel 2013

I oktober spelade vi in en film för kampanjen Digidel 2013 på centralstationen i Stockholm. Det blev ett riktigt bra slutresultat för ett väldigt viktigt projekt.

Vi har arbetat med kampanjen Digidel flera gånger tidigare, främst med livesändningar på Internet. Bland annat under Internetdagarna 2010, på lanseringen under våren 2011 där vi livesände med världsunik tillgänglighet och nu senast även på Digidel 2013:s dag på Internetdagarna forum den 23 november 2011.

Nu gjorde vi istället för bara livesändningar även en inspelad kampanjfilm för visning på webb och konferenser.

Kampanjens mål är att med gemensamma krafter få ytterligare minst 500 000 svenskar att börja använda Internet innan utgången av år 2013. Vi vill även bidra till att de som redan är på nätet blir än bättre på att ta tillvara möjligheterna som Internet erbjuder för att underlätta vardagssysslor, vara delaktig i samhällsutvecklingen, få en bättre vård och omsorg, större möjlighet till arbete och en bättre utbildning.
Läs mer på Digidel.se

 

Hur gjorde vi?

Petter var producent, Robin filmade samt gjorde postproduktionen tillsammans med Kalle. Intervjuare var Björn Raunio. Filmen publicerades sedan på Digidels kanal påYouTube & på Digidels förstasida.

Petters kommentar: ”Det kändes riktigt kul att få göra en såhär stark film en med bra budskap som dessutom var snyggt paketerad. Kombinationen av bra foto & postproduktion tillsammans med ett fantastiskt innehåll i form av personerna i filmens berättelser gjorde att det här blev ett riktigt grymt projekt. Att dessutom få fortsätta jobba med kampanjen Digidel 2013 känns också otroligt kul, eftersom det är något jag verkligen tror på och som jag tycker att du själv också bör kolla in, om du inte redan gjort det.”

Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on Twitter0Email this to someone
Visit Website